Vlera dhe shejnteria e mesimdhenijes shihet permes punes se mesuesit me nxenes
Isa Thaçi
25 Shkurt 2019 në 9:01 PD •
Ai mesues qe punon me deshire, vullnet, dashuri e perkushtim ne profesionin e tij, i pergatit nxenesit per nje te ardhme më te mire. Pa deshire, vullnet, dashuri e perkushtim, nuk arrihet asgje ne jete e veqanerisht me nxenes.
Mesuesi qe eshte i gatsheme te reformoi sistematikisht punen e vete gjate procesit mesimor-edukativ me nxenes, vertete paraqet vlera te shejta para nxenesve dhe i pais edhe ata me ato. Po se beri kete mesuesi, ne vende te vlerave paraqet antivlera e shemtine e vete para nxenesve dhe dhe I barte ato tek ata.
Dikur vlera dhe shejnteria e punes se mesuesit me nxenes, qendronte ne pozicionin e tij, si burim informacioni dhe si mase per gjithçka, apo “liber qe flete dhe ece”.
Tani kesaje forme te punes se mesuesit me nxenes i ka kaluar koha, sepse mesuesi ne kohen e sotit, më shume eshte nje udheheqes, organizues e bashkpuntor ne mesim, i cili i udhezon dhe i ndihmon nxenesit e vete per te kerkuar ne menyre te pavarur informacione me ndihmen e tij, se sa qe eshte burim informacioni dhe mase per gjithcka apo “liber qe flete dhe hece”.
Mesuesi i mire e vene nxenesin ne qender gjate procesit mesimor dhe nuk qendron ne pozicionin e tij te meparshem si burim informacioni apo si nje” liber qe flete dhe ece”, por qendron ne pozicionin e ndihmuesit te nxenesve, ne pozicionin e keshillusit te tyre, se si ate pervetesojne njohuri te reja, te zgjidhin probleme te ndryshme gjate procesit mesimor, sado te nderlikuara qofshin ato, duke e pozicionuar nxenesin ne qender te mesimit e ne qender te vemendjes se tij.
Nese veprohet e kunderta nga ana e mesimdhenesit dhe ai qendron ne pozicionin e tij te me parshem si burim informacioni apo sin je “liber qe flete dhe ece”, punen e tije e mbulon shemtija e jo shejnteria qe e posedon profesioni i mesuesit.
Sot nuk mbrohet shejnteria e punes se mesuesit por shemtija e punes se tij, nese mesuesi kenaqet vetem duke kerkuar nga nxenesit te degjojne ligjeraten e mesuesit, ta riprodhojne ate, ti zoterojne e ti memorojne ne kujtesen e tyre informacionet e gatshme, ne vend qe te kerkoi nga nxenesit ti aftesoi e ti pergatis ata me shprehi e shkathtesi per ta kerkuar vete informacionin, per te operuar me te, per ta analizuar informacionin ne menyre kritike dhe te aftesohen nxenesit qe ne menyre te pavarur te zgjidhin probleme te ndryshme gjate procesit mesimor, duke synuar tek ata me kembengulje e me mjeshtri zhvillimin e mendimit kritik, analitik, racional e analogjik, i cili ka per qellim thithjen e ideve dhe shqyrtimin e krahasimin e ndikimit te tyre perballe ideve tjera te shumta.
Tani vlera dhe shejnteria e misionit te mesuesit ruhet, rritet dhe zhvillohet edhe më shume, nese ai i orienton mire proceset e te menduarit te nxenesve drejte niveleve me te larta te te menduarit, duke kultivuar shprehi te zgjidhjes se problemeve qe u dalin para nxenesve gjate procesit mesimor, duke kultivuar tek ata shprehi te marrjes se vendimeve ne kushte te reja e te panjohura gjate procesit mesimor dhe jasht tij, per te ardhur nxenesit ne menyre te pavarur deri tek zgjidhja e problemit.
Vlera dhe shejnteria e pune dhe misionit te mesuesit paraqitet duke i ndihmuar nxenesit, qe te mesojne dhe te pervetesojne sa me shume njohuri, shkathtesi e shprehi te reja e produktive gjate procesit mesimor-edukativ e gjate gjithe jetes. E kunderta e kesaje fryme te punes, paraqet shemtine e jo shejntrine e misionit te mesuesit. I juaj, mësuesi Isë
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!